Tuesday, October 9, 2007

Nu har jag gått runt laget av tekniker

*garvar*
Ställde klockan på 9...Givetvis blev jag uppring 5 i 9 när jag var yrvaken. Var en tekniker som skulle hit och byta alla delarna i datorn. eller "byta en del saker" som han sa.

Han frågade om jag haft lite oljud och så, och jag....jo, både i och utanför datorn...

Han ville komma 10-11 tiden, men jag har ett möte till 12. Var tydlig med det till Dell, så jag sa tyvärr. Sa att går det inte idag får det bli imorgon. Men han skulle försöka i eftermiddag så han inte fick dubbelt imorgon. Och jag vill inte ställa till det...

Sen sa han vilka delar han hade med sig, och jag sa, det bör väl hjälpa, det byter väl ut mycket, haha... Och han höll med... Sen frågade han, och då bröt jag samman...

"har du bytt ut cd spelaren?" (inse ironin, allt är utbytt, till och med teknikerna minns nu, haha)
Och jag bara jo men det var i början
"då minns jag dig, det var jag som gjorde det....vi satt och testade olika spel?"
Och jo det stämmer....så pressenterade han sig igen och jag bad om ursäkt, kändes lite dumt att jag är så kass på namn. Men haft en del personer hemma här nu tack vare datorn.

Så nu vet jag vem som kommer i alla fall... haha... Jag kanske har träffat hela "gänget" som tar sig runt i skånelandet nu....

Tycker detta var lite komik faktiskt :P

No comments: