Tuesday, October 16, 2007

Kluven

Trots att jag vet om att i veckan (troligvis) ska det bytas fler delar i datorn. Så har jag ändå gått och hoppats på idag att jag inte skulle bli uppringd...
Har inte tid och orkar verkligen inte helt ärligt...

I förmiddags hade jag mobilen igång, sa att jag måste svara om det ringer...
Men det blev inget samtal från någon tekniker, och det brukar vara på morgonen eller förmiddagen.
Så nånstans i mig så tänkte jag "det blev inte idag, har minst 1 dag till på mig"

Hemma en runda nu...
Var trött som en gnu i morse så jag försov mig och hann inte duscha... Så jag fick akut slänga mig in i duschen... Och givetvis... Nu ringde det.

Jag vet inte om det var en tekniker. Och om det var en tekniker så hoppas jag att han/hon kunde använt telefonsvararen så jag slipper höra sen att det ej gick att nå mig.

Ska snart iväg igen, och då måste jag stänga av telefonen... Men, men... får la lösa sig...

Blir svårt vilken dag det än kanske blir denna veckan...
För nu gör jag förra veckans saker + denna veckans saker...
I am tired!!!!

No comments: