Tuesday, April 22, 2008

W

Jag var på jakt efter ett par jeans och en vår jacka i eftermiddags....
Cyklade iväg till mobilia...
Jag tycker inte det är så roligt att gå i klädaffärer, speciellt inte själv.... Som jag nog skrivit innan. Jag tar mig fram ganska bra på att passa på att handla om jag ser något när jag är med nån kompis i affärer :)

Hur som... Hittade inga jeans, men ett annat par byxor. Och det kan vara lite bonus för mig egentligen, för jag lever i jeans :P

I kön till kassan fick jag höra följande:

"Hur stavas "W" på Engelska"?

Trodde inte det var sant.
Personen frågade seriöst sina 2 väninnor hur W stavas på Engelska?
Detta skrevs ner på en lapp...

Jag må vara fördomsfull.....meeeeeen... Om det ej är ett språk som använder sig av andra symboler/tecken. Var inte detta en sorgligt korkad fråga?

Själv har jag dyslexi så stavning dömmer jag ej. Men ja?! :P

Detta blev nästan en
"Kids stay in school" reklam
rakt framför ögnen på mig, haha

L... som i L
O... som i O
L... som i L

"och vad blir det då?"

*lol*

(laughing out loud)

No comments: