Friday, April 4, 2008

Detta var upplyftande komik

Hej!
Läste ditt inlägg från september 2007 om Backstreet boys.
Jag är nöjesjournalist på Punkt SE Öresund och tänkte göra en grej på bandet på grund av deras spelning i Köpenhamn nästra fredag.
Hade tyckt att det vore väldigt kul att prata med någon som varit ett fan och varit med i deras fanklubb som kan berätta om sin relation till bandet då och nu.
Hittade ingen emejladress på din blogg så jag försöker nå dig på det här sättet. Om du ser det här får du gärna kontakta mig på....

Detta inlägg fann jag nyss i bloggen:P

För 10år sedan hade detta varit himmelriket (helt ärligt)...Så jag ska helt klart maila denna personen och höra hur detta var tänkt:)

Jag är noga med att poängtera för alla att det är skillnad på att vara 16år och "nu tid". Engagemanget sträcker sig inte längre än ha koll på musiken nu...
Men har helt klart en hel del att berätta från den gamla tiden, om det är sånt som artikeln skulle handla om...
Blev ju en del resor hit och dit.... Tror det var 7 konserter allt som allt, och inget, INGET klår Wembley. Den dagen minns jag fortfarande som igår:D haha

2 comments:

Ann-Christin said...

Mammamia mínns också det dygnet. Naglarna nerbitna till nagelbanden, orolig sömn och inga mobiltelefoner, 1900-tal, så småningom lugnande telefonsamtal. Inget farligt, vänatat på taxi ensam mitt inatten, polisrazzia utanför arenan, falska försäljare osv, tur att konserten uppskattades. Naglarna utväxta, haha.

Johanna said...

*ASG*

Då minns även "mamma mia" att jag ej fick lov att ta tunnelbanan hem. Taxin jag beställde "lurade" mig, helt plötsligt kunde dem ej köra så långt. Därav fick jag stå och vänta på ny. Ironiskt nog var jag nog den sista som lämnade arenan.... Både poliser och falska försäljare hann försvinna:P

så jo... Kan förstå naglarna lite...
2 dilemmor uppstod:P

*Gick att lita på att jag gjorde som jag lovade (svårare att säga nej)

*Jag har minne som en "lama gnu". Så fram till denna dagen hade jag nog fortfarande ej förstått eller förlåtit att jag ej tillåtits använda min "front row ticket at Wembley"....

Allt slutade ju bra och så dessutom :P