Sunday, April 27, 2008

Jag överlevde

Jag "överlevde" en sammanslagning i WoW:P

Är som sagt lite beroende av att få tillbaka datorn.... Blev medlem i en guild strax innan datorn skulle och åkte in på service (gick ju bra)...

1 veckas frånvaro (med anledning) var ok i reglerna.... Denna reglen har jag "tänjt" på till max, och kännt en konstant stress att kastas ut....

För lite över en vecka sedan blev det aktuellt att den guilden jag är med i skulle gå samman med en nystartad guild...Som till majoriteten består av medlemmar från vår "gamla" guild. Nån matcho grej misstänker jag. 10 behövde lämna och klara sig själv...

Och nu för att gynna oss alla så går guildarna samman....Eller vi går med dem:P

20-25 utvalda medlemmar (av 70) bjöds in och flyttades idag....

Och som ett mindre mirakel så fick jag vara med.
Vet att min "spel" vän sa häromdagen att det var självklart...Men jag vågade inte känna mig så självsäker med tanke på min långa frånvaro, faktumet att jag är lite sämre än de andra. För nu har ribban höjts lite till...Vilket jag gillar...Var bara osäker på min roll i det hela...

Goda vänner växer inte på träd, och jag blir glatt överaskad varje dag jag märker något utöver det vanliga. Och denna helgen har denna vännen spelat lite med min "gubbe" så jag inte hamnar efter så mkt och sett till så "pink" också var on-line och kunde ta emot inbjudan idag...

Nu måste jag bara lära mig det nya namnet "Abstraction" :P

Och vem vet, nästa "mirakel" kanske kan inträffa imorgon...Får komplett bara iväg datorn så kanske jag får den innan lång helgen:)

No comments: