Saturday, April 19, 2008

*prioriteras*

Detta är ju lite parodi på livet typ. Handlar om datorn som aldrig kommer iväg:P

I Torsdags och Fredags anlände 2 brev från komplett med frakthandlingar....
Ironin är att första brevet jag fick var poststämplat i Tisdags. Vilket innebär att "Torsdag, Fredag, Måndag och sen Tisdag", hade komplett alltså inte skickat handlingarna de lovat ch jag väntade på...

Nu är de här iaf, och posten ska hämta datorn på måndag. Nästan TVÅ veckor från det att den anlände trasig.

I frakthandlingarna låg en "service beskrivning"

Detta är bara sammanfattning, men jag tycker den är *** (fill in the blanks)

*prioriteras*
Fraktskadad

Trevligt att se att detta är prioritet..Hur hade det gått till annars? Dator om ett år?

Fraktskada? Tillåt mig att skratta!

Visst, pga slarvig montering kan datorn skadats vidare under transporten. Men då det ej fanns märken på kartongen och deras egen tekniker sa att eftersom de böjda delarna är utåt och inte inåt, så kan det inte vara fraktskada...Då blir detta ironi..

Det halvnya chassit undrar jag ocks lite över hur det hamnar under fraktskada....Men, men... Man ska nog inte tänka alls:P

4 comments:

barsten said...

ASGARVAR... tyvärr i denna skit så blir det patetiskt av dom.. *prioriteras* och *fraktskada*.. som sagt var... ingen logik speciellt på det sista då detta skett i deras verkstad och inte under transporten till dig haha.

Så, de framstår ju som ett skämt inför dig.. *lider med dig*

tRAsSeL said...

Jag tycker om att läsa din blogg för den är så rolig x) (om du inte har nåt emot att en randomperson gör de så,heh *skratta nervöst* ) :P

Johanna said...

@ Barsten

Ja, man kan bara garva...Idag hämtades datorn iaf, Kors i taket:P haha

@ Jessica

Välkommen:)
Jo men då fyller Bloggen sin funktion. Den är till för att roa, tack och lov går mitt liv hand i hand med det :P haha

tRAsSeL said...

tackar,då ska ja följa den flitigt ;>