Thursday, April 10, 2008

Idag valdes tystnad

Klockan är nu 16:50. Bara att konstatera att Komplett valde tystnad idag....

I morse lovade de besked i förmiddags. I eftermiddags ringde jag och frågade... Då lovades jag att det skulle finnas svar på min telefonsvarare och i mailen när jag kom hem.....
De stänger kl17, detta lär ej ske.... Detta anser jag intressant...

Vi hamnade i detta läget:

De 2 personer jag pratat med ansåg detta oacceptabelt (så jag vet det löser sig på nått sätt)
En chef behövdes....

I eftermiddags sa person 2 att en tänkbar lösning kunde komma att bli:
-skicka tillbaka datorn-
-Vi tar ut allt innehåll
-Komponenterna/delarna testas
-Det som inte skadats av detta sätts in i ett nytt chassi

Jag gillade ej lösningen.
Anledning, detta kommer ta tid!!

Han frågade min lösning. Jag sa ny dator...

Och så sa han att det är monteringstid....

Jag anser att det kommer det bli på deras lösning + alla tester och postgångar.
Så jag anser det enda rätta är att börja bygga en ny och så skickar vi datorerna...

Detta skulle jag ha fått svar på nu.....
Blev ej så.....Och mitt tålamod är lägre än innan....

the story will continue tomorrow....

2 comments:

barsten said...

Power åt dig!!

Härligt! *trist som fan*, men bara stå på dig för jag anser också att din lösning är bättre och att det de gjort hitintills är oacceptabelt!

Johanna said...

Tack:D

mmm... Går kanske att spara in 1-2 veckors väntetid...
Och just detta "arbetet" hade jag ej varit stolt över och hade gärna fått det ur vägen/fokus snabbt;)