Monday, April 7, 2008

Here we go again

Som alla vet (och kanske förvånas av) har jag endast kontaktat konsumentrådgivaren i Malmö stad 2 gånger.
Båda gångerna har jag fått bra hjälp.

Första tillfället hjälpte "malmö avdelningen". Andra tillfället rekomenderades jag ARN.

Idag kontaktade jag mina "vänner" igen med en fråga jag känner är en "gråzon/luddig".
Tänker inte skriva vad den handlar om innan jag vet om det behövs och hur det utvecklas.

(handlar EJ om nya datorn, för er som direkt drog den slutsatsen)

Hur som.... Jag ville veta om det jag undrade var en "gråzon".

Hänvisades till ARN och fick e-mailen till "plus" *skrattar*
Så min "gråzon" blev mer "svart/vit.....tydlig"

Kommer nog återvända till ämnet. Kan vara trevligt med lite mystik här :P

Plågas fortfarade av tristess (inte fått tillbaka datorn). Gör mina vardags-saker, men sen är det tråkigt... Så att jag lämnar den som läser detta med liiite huvudbry gör mig inget...
"walk a day in my shoes"

1 comment:

Anonymous said...

Hej!

Kul att du är på banan igen och skriver. Har saknat dina inlägg. Trist att du varit sjuk.
Om du känner för att maila lite och bryta tristessen är min mail:
hanna-1970@hotmail.com

Hälsningar Lotta i Strandbaden