Thursday, November 29, 2007

Kollar runt

Satt och kollade på nätet igår efter dator ;)

Utgår liksom från att Dell häver köpet.

Kollade om jag kunde hitta någon användar/person text/info... Om det går att spela WoW På en I Mac.
Av innehållet att dömma är det en stark dator. Och jag vill undvika PC. Samtidigt som jag inte kan utesluta spel helt.

Fanns förvånadsvärt lite att läsa.
Det jag hittade var användare (fåtal träffar) som spelade och hade FPS på 20-40 typ... Och det är för lågt. Jag har 60, och brukar irritera mig om det sjunker till 50 el mindre utan anledning. Jag fattar i stora raider instancer, men inte annars...

Ska detta behöva betyda att jag kommer få köpa en PC endast för att kunna spela... Illa...

Men, men...Ska ej ta detta beslutet än. Kommer använda min MacBook. Ska ej stressa fram ett dataköp.

Men jag hör att Mac användare spelar WoW... Kan inte spelarna "Speak up", haha... Berätta om även nya datorer har så låga frames... Eller om det bättrat sig...

Vill vill veta....:P

No comments: