Tuesday, November 13, 2007

Då var man hemma

Då var jag hemma i Sverige igen... Så skoj så skoj :P

Kommer nog vara mer munter imorgon, haha... Idag känns det mest trist... Dels slog den enorma kylan emot mig. Ja, enorm kanske den ej är. Men var van vid 25-30grader i typ skugga... Sen är det ensamt och tomt att vara själv efter 2 veckor av konstant sällskap och äventyr...

För er som missat har jag varit 2 veckor på Lanzarote :)

Jag kommer skriva lite mer om resan de kommande dagarna. Idag kommer handla mest om att "landa" och säga hej igen typ :P

palmer

Fin fint :)

Både resan dit och hem gick smidigt. Behövde knappt vänta något på någon flygplats. Och jag som var rädd att få en "helvetes flygning" som sist slapp detta. Inga luftgropar...
Sist korsade vi nån vind det ej gick att flyga runt. 2-3h av "hoppande". Kaptenen bad alla att sitta ner med bältet på, hålla i kaffekopparna för att ej spilla på grannen. Den resan gjorde under för min flygrädsla ;) *asg*

Nu har jag dock flugit i 2 riktningar utan problem, så nu känner jag mig lugn igen...

drinkar

Sol på dagen, underhållning på kvällen :)

Då ska jag fortsätta att packa upp. Kan meddela att det är inte skoj! :P

No comments: