Thursday, November 22, 2007

HAHA

Believe me, detta är lika tjatigt för mig att uppleva som för er att läsa ;)

Idag kom nästa påminnelse till mig att hämta Dells lite sämre dator. Fick ringa upp teknisktsupport. För klara att denna har jag nekat 2 ggr och nekar den en 3 gång nu. Undrade när detta skulle nå fram.
Han jag talade med sa att det fanns antecknat från i Tisdags.

Enligt mig går det uppenbarligen inte fort nog. Jag fortsätter få krav.

Frågade honom hur detta skulle lösa sig. Han visste ej. Detta var ett så komplicerat fall att nu kunde ingen svara innan de kommit i kontakt med nästa nivå av chefer.

Han trodde heller inte att ARN kunde få ärendet att gå snabbare. Inga problem sa jag. Har läst på ARNs hemsida att behandlingstiden är ca 5-6mån om ej parterna kommer överens innan.
Dell vill hålla på till 2011... Så att vänta 5-6månader är ju peanuts i jämförelse. Detta hade han inte helt svar på.

Med andra ord. Sagan om Dell kommer fortsätta länge

2 comments:

Anonymous said...

Men herregud, får de hålla på såhär? Vad är det för apor som jobbar på dell?

/ Din granne (Inte den som hoppar på andras cyklar dock).

Johanna said...

@ Min cykelgranne :)

Välkommen till gemenskape, bara att ta dig en koll runt en tråkig kväll coh läsa:P

HAHA jo, det känns som Dell anställt lite underkompenent personal. Nu hoppas jag att Allmännareklamationsnmämnden eller Dell kan lösa detta :P

/Kram J