Tuesday, November 27, 2007

High school musical

Såg en film inatt jag trodde skulle vara riktigt kass, blev duktigt motbevisad:P


High school Musical
En film som tydligen går på en "Disney channel" eller nått. Har inte den kanalen :P

Filmen har blivit omtalad. Jag utgick från att den var överdrivet upp "hypad". Misstänkte "kräk, smör, vidrig, seg, to much film"...

Tvärtom... De i filmen kunde sjunga. Kändes som en modern "Grease".
Jag nekar inte att det är en high school film och säkert passar barn perfekt. Men jag gillade den...
Bra koreografi och musiken föll mig i smaken på ett klämkäckt vis :P

Handlingsmässigt förväntar jag mig ej mer av komedier. Är sällan handlingar som förvånar, de går alla att förutspå. Denna var ej undantaget. Men bra ändå :)


Klämkäckhets varning ;P

No comments: