Wednesday, November 21, 2007

Dagen då jag anmälde Dell

Så ja!!

Igår kväll var jag hemma hos Greta och skrev ut alla papper som behövdes till ARN (allmänna reklamationsnämnden).

Tog några timmar sen på kvällen att avsluta det hela, men det är det förhoppningsvis värt:)

Hur som helst. Idag har jag postat brevet, så nu är bollen i rullning!

Jag hoppas att någon läser mitt fall. Och om det inte inträffar har jag inte förlorat något. Då får jag hålla på med Dell till 2011 som de själva verkar tycka är en bra idé.

Hittade ännu en sak igår där jag blivit grundlurad av Dell om jag tagit emot den datorn de försökte med.
Det jag hittade var att den datorn hade 1års garanti. Skicka iväg tror jag.
Den garantin jag har nu och som jag köpt extra är. 4år hemma service inom 5 arbetsdagar. Dels ser jag skillnad på 1 och 4 år, och ser skillnad på reparationer hemma eller att skicka iväg datorn.

Ännu ett fult trick enligt mig!

No comments: