Monday, November 26, 2007

Dagens Dell

*ASGARVAR*

Nu fick jag påminnelse nr 4 från Dell, den sista stod det ;) Nu ligger jag nog illa till *dör av skratt*

Ringde nyss support som vanligt, kan snart numret utantill. Teknikern sa han fick ringa upp. När han ringde upp hade han ej mer svar.
Ännu en tekniker som inte riktigt kunde "ta" att jag säger att detta hanterandet är pinsamt.

Denna dator har jag nekat 3ggr, 4gången idag. Den är ej likvärdig.

Han sa att cheferna får kolla upp detta och ringa mig imorgon eftermiddag. Bekräfta att denna datorn stryks. Jag sa sen har ni la inte mer att säga. Han undrade vad jag menade. Jag sa, dell sa förra veckan att ingen på Dell i sverige kan säga hur detta ska lösas.

Han frågade om jag menade den datorn jag nekade. Jag sa hela sitiuationen. Att på 1år har Dell försökt och nu har Dell sagt att Dell sverige kan ej svara på detta, patetiskt.

Men jag skulle få ett samtal imorgon. Han sa han vet ej vad det kommer handla om. Men att jag naturligtvis ej skulle ta emot denna mkt sämre datorn.

Känns extra bra nu att veta att mitt brev till ARN kom fram i Fredags. Hoppas jag får hjälp, haha

2 comments:

Ann-Christin said...

Jag undrar varför jag ej kan se dina gamla bilder?

Johanna said...

Vilka bilder då?