Sunday, July 4, 2010

Fy fan Consekvensus!

Fy fan är allt jag har att säga!!!

Inatt vid ca kl.1 tiden märkte jag att mitt kylskåp gått sönder.
Luktade illa, och allt var förstört. Mejeriprodukter var smälta och luktade illa, för att inte tala om kött.

Fick ta risken (natte tid på denna gatan känns farligt) att gå ut i soprummet och slänga allt, hoppas att jag ej möttes av någon påverkad uteliggare:/

Ringde nyss journumret till en av mina vaktmästare, we all know him as "Goofy" från mina tidigare berättelser. På telefonen lät det som att han redan var på stranden (hatar).
Jag hade samlat min fulla behärskning att inte ringa innan kl.9.

Elextrolux Hade ingen jour.... Han skulle se om dem (consekvensus) kanske hade ett extra kylskåp dem kunde sätta in idag, men han var ej säker. Jag krävde att han skulle höra av sig vilket det blev, för jag tänker ej sitta hoppfullt och vänta en hel dag.

Annars utgår jag från att dem sätter in nått tillfälligt imorgon, annars gör jag revolt.

Jag har mediciner som ska vara i kylskåp, och det kunde han inte direkt neka.
Visst, jag har för en gång skull en fungerande frys.
Kylskåpet lamslår rätt mkt i värmen.

Ingen:
Dryck
Mellanmål (youghurt/mjölk/fil etc)
Ingen mat
Smör till mackor/smör att steka i

Handlar jag nått att tillaga måste jag tillaga det direkt.

Jag avnjuter just nu frukost bestående av 2 brödskivor och ett glas isvatten. Det är så man njuter :D

Fan Consekvensus, jag har fått nog av alla problem från er!

I mina inlägg om min consekvensus historia har många bilder hunnit försvinna då inläggen är många år gamla, och mitt konto raderades från YouTube.
Men här är någon bild kvar, den visar vilken kärlek jag känner till denna hyresvärd, och allt mysigt jag upplevt med dem Dagen efter regnet

No comments: