Monday, July 12, 2010

Oturs vecka?

På ca 1 vecka har detta inträffat;

Natten Lördag-Söndag (förra helgen) Gick kylskåpet sönder.

Måndag- fick jag extra kylskåpet

Tisdag- Fick konstaterat att jag har bihålsinflamation och började med pencilin.

Torsdag förmiddag- Fick ny kyl/frys. Men lite osäker på att det fungerar som det ska.

Torsdag 17:50- Datorn gick sönder. (jag gav upp)

Fredag morgon- Kontaktade kompletts support. Framthandlingarna för service skulle skickas omgående så jag hade dem idag Måndag (har dem ej)

Helgen- Varit mycket på stranden, men annars ganska stor tristess i värmen utan min dator.

Måndag- Inbrott i mitt källarföråd.
Skulle hämta upp datorns kartong för att packa den, och möttes av ett nytt inbrott. Bryr mig inte så mkt... Men just nu känns det som allt går fel....

Detta var den senaste veckan för mig...
Nu återstår att se vad som kommer hända imorgon :P

Det enda positiva idag är att jag har köpt 3 fläktar, men dem kan jag berätta om sen.
Tid har jag ju nu:P

Skriver från min MacBook (den enda som ej sviker).
Problemet är att jag ej kan spela etc, saker jag är van vid. Och i denna tropiska hetta, är en lap top ett litet element jag helst hade velat undvika...
Men, men... Har 2 fläktar på bordet nu som ska kyla ner Mac-en och mig :)

No comments: