Thursday, July 22, 2010

Datorn skickas!

data
Ett mail från komplett att datorn var skickad :)
.... "bilder" klickar vi som vanligt på :)

Där var inget kollinr eller vad det heter, så jag kan följa paketet, och jag tyckte det var lite snabbt, den var beräknad att levereras idag, haha

Ringde komplett. Personen jag pratade med sa att om allt går vägen (många datorer som skulle skickas), så borde min dator hamna i deras eftermiddags post :)

Fick ett kollinr, men då datorn inte är hämtad än kan jag ej söka :P

I en perfekt värld hade jag troligtvis haft datorn imorgon.
Men vi får beräkna in Malmö´s posthantering, och att lådan ska till utlämningsstället.
Hoppas dock att jag kan hämta datorn på Måndag!
Hade varit mycket härligt!!

Idag är det exakt 2 veckor utan PCn, och jag kan inte påstå att det varit varken roligt eller lätt... Om det fina vädret hade varat, hade jag kunnat vara på stranden en massa.
Men den senaste veckan har det ej varit så fint, vilket har gjort dagarna långa.

Det enda positiva är nog att jag har varit och tränat minst 2-3 ggr i veckan.
Detta kommer jag ju fortsätta med även med datorn.
Men nu i tristessen, har det liksom varit en "morot", "har jag inget annat att göra, kan jag lika gärna träna lite extra typ"

Nu håller vi tummarna :)

Går allt vägen kommer jag spela Cataclysm Beta maniskt nästa vecka, haha :D

No comments: