Wednesday, July 14, 2010

Cataclysm Beta testare!!!!!!!

Nu är mitt (spel) liv komplett!!!!!!!:D

cata beta
Bjöds in till Beta testning av World of Warcrafts (kommande) 3e expansion som heter Cataclysm idag!!!!!!!

(Klicka på bilden för att få det fulla intrycket)

För ca3h sedan fann jag min inbjudan!
Jag saknade ord,
jag skrek,
jag dansade,
tror till och med jag grät glädje tårar!

Hysterin av lyckan är total!!!!!

Jag kan inte installera och testa att spela innan min dator återvänder, men det är ett helt annat ämne och ska ej förstöra denna dagen!

Jag har hoppats på en inbjudan sen de för 2-3 veckor sedan (tror jag) började skicka första vågen av inbjudningar till de som ej varit med på den "låsta testningen"

Men jag trodde inte att jag skulle få en inbjudan, åtmindstonde inte så här tidigt...

Detta innebär att jag kommer att få humor att test spela expansionen fram tills spelet släpps...
Testa allt nytt...
Förhoppningsvis kunna ge mycket feedback, påverka saker och ting :)

Release datum av expansionen har Blizzard inte sagt än. Det enda vi vet är någon gång under 2010.

Då beta testningen precis startat.... Har spekulationerna legat på November, får då blir det samma som WOTLK...

Oavsett när spelet släpps... Kommer jag kunna spela det i några månader nu i förväg!

För mig som spelat så länge, känns detta som en ära, och idag är jag löjligt glad:)
Trots att jag ej kan spela, sitter jag och tittar på bilden som säger att jag är inbjuden!
och att trots att jag ej kan spela nu, är detta inget som kan tas efrån mig, så jag har nått att se fram emot!

1 comment:

Pontus said...

Grattis!!!