Wednesday, July 21, 2010

Data uppdatering

Ringde komplett imorse för att höra hur det går med datorn.
Det var självbehärskning av mig att vänta så här många dagar ;)

Fick reda på att de hade beställt nytt grafikkort + nya Ram minnen, och de hoppades att delarna skulle anlända idag, och då kunde dem fortsätta felsökningen.

Om inget mer visar sig vara sönder, så bör jag ha tillbaka datorn i början av nästa vecka :)

Jag kryper på väggarna och saknar min dator :P
Men nu fick jag åtmindstonde bekräftat att jag ej överdrev, datorn bara total dog rent ut sagt, fanns inget jag kunde göra...

Och helt ärligt tror jag ej komplett haft mer "tur" med datorn om dem ej satt i provisoriska reservdelar för att testa... För det låter som att jag på något sätt, lyckats ta sönder 2-3 ganska grafik avgörande delar *asg*

nu håller vi tummarna att inget mer är sönder, och att frakten går säkert :)

Även om det känns som en liten tröst just nu...Så kommer det kännas bra sen när jag ser att den fungerar, då har jag nya fräscha delar....Och kanske kommer kunna spela Cata Beta utan att den får hicka *HAHA*

No comments: