Monday, February 25, 2008

Nu är datorn påväg!!

Nu är minsann datorn påväg!

Gick och blev lite "grinig" i helgen. Beställde datorn den 6/2. Hört att komplett.se är snabba med att leverera om alla produkterna finns i lager. När jag beställde kunde jag ej se en enda del av datorn som "beställ varor".

Nu har det gått ett par veckor och jag började undra... Nyss kom ett e-mail med följande glädjande information:


Vi skickar nu varor på order ***

Order: *** är under transport till vald hämtbutik.
När ordern är klar för avhämtning kommer du meddelas detta via valt aviseringssätt (SMS eller Mail).

Så nu har jag "förhoppningar" att datorn kommer imorgon eller Onsdag. Ska hämta den i "hämtbutik" så kanske kan tjäna in en dag posten hade behövt för att skicka lappen att paket finns att hämta:P

Nu tar vi alla ett djupt andetag och ber till makter ovan att detta går vägen;)

Har emot mitt bättre vetande beställt en PC till. DOCK med Windows XP, ej redo att testa VISTA.
Min tanke är;
Inget kan bli lika illa som min Dell upplevelse. Skulle så vara fallet har jag mig själv att skylla:P

Snart är jag både "stationär och mobil" igen, härlig känsla:D

No comments: