Saturday, February 16, 2008

Händelse 1

Har haft ont om tid att uppdatera bloggen på senaste tiden.
Har några "roliga" saker att lyfta fram.
För att underlätta "läsandet" kommer jag dela in det i "händelser/rubriker", utan rangordning ;P

YouTube
Förra veckan gick som sagt startskottet för alla delfinaler i melodifestivalen. Detta ska i sin tur leda till en stor final i Globen, där "Svenska folket" ska utse en vinnare som ska repressentera oss nånstans. Kan ärligt erkänna att jag inte minns vilket land som vann Eurovision song contest förra året, men ska när jag orkar kolla upp detta:P

Hur som helst. Vinnaren var klar för mig efter ett program. Komikern "Björn" kommer ingen kunna "slå ner från tronen"
(om han ej börjar bli suuuuuper kass)

Gjorde en film om upplevelsen jag hade i Lördags.
Till min stora förvåning har denna filmen fått "tittare/viewers"

youtube

Som synes på bilden ovan brukar jag ej få så många tittare.
En pil visar att filmen om Björn har över 5000 tittare på kort tid.
Andra pilen visar att en av "Buffy filmerna" jag är stolt över har efter en månad äntligen passerat 1000 tittare, vilket jag är/var stolt över. Sen såg jag att denna på gott och ont fick tittare direkt.

Filmen gjordes baserad på min humor. Filmen var för vänner och för att kunna lägga in i bloggen. Det vill säga det är inte en direkt korrekt skildring av allt Björn gjort. Jag klippte ut passande till ämnen jag skrivit om här.

Med några undantag har jag överlag fått bra kommentarer, det är lite roligt faktiskt....

Det var menlösa uppdateringen del 1 :)

No comments: