Thursday, May 1, 2008

A killer love story


Buffy & Angel

Gjorde en ny "film" igår, det är ett toppen tidsfördriv:)

Är 80% nöjd. Kunde först inte "sätta finget på" vad som var fel...
Men nu har jag hittat det. Hade 2 låtar jag funderade på att använda. Och givetvis använde jag fel låt till denna "filmen". Filen är döpt efter den låten jag skulle använt.
Men, men, jag fick lite mer utmaning om inte annat:P

Meningen är en annan vinkling av Buffy & Angel, inte den lyckliga som YouTube svämmar över av.

Försökte fånga en "kluven" Buffy. Hon lever ensam i sin värld, blev kär i en vampyr... Vampyren har förvisso en själ och är god, men har varit den elakaste tidigare....Och kärleken triggade fram den sidan i honom...

3 comments:

tRAsSeL said...

Jag blev typ kär i filmen,haha! Som sjuåring satt jag fastklistrad framför tv-rutan varje gång Buffy sändes...Får man fråga vilken låt du använt? ^^

Johanna said...

@ Skunken

Tackar och bugar :)

Gruppen heter "Within Temptation" och låten heter "The heart of everything"

Jag sitter fortfarande klistrad framför Buffy och Angel periodvis. På nått vis är det verklighets avslappnande:P

Anonymous said...

Den va hur bra som helst!!! Go Girl :)