Thursday, May 29, 2008

Jag är grym


bunny

Som bilden ovan visar, idag blev jag "promoted" till "Bunny" :D
Vilket innebär att jag är inte "Trial/test" medlem längre... I am there to stay :))

Jag är seriöst lite imponerad över hur snabbt jag lyckades med detta (och utan att kunna prata på vent).
Tänker minsann skryta lite inför migsjälv för en gång skull.... Detta var ju på mindre än en vecka...

Har deltagit i alla Raid... Majoriteten av ställena har jag aldrig sett i hela mitt WoW liv, men dem verkar tycka jag är bra :D

Jag lyckas med andra ord asa mig runt på ställen jag inte ens borde vara på!

Han som bjöd in mig, han varnade ju mig att jag skulle få "sitta på bänken" mkt i början eftersom jag inte är lika bra som de andra....

"la la la lan ana na" Jag har varit i VARJE raid (utan att de ens funderat på att byta ut mig, vissa har blivit utbytta mitt i ett raid om det gynnar gruppen).
Det har dessutom varit raid varje dag
(lite stressigt)

Idag hade jag klickat i att jag inte skulle deltaga, men givetvis var jag ju on-line (vad skulle jag annars göra)

Strax innan kl19 frågade ledaren om jag var säker på att jag inte kunde komma. Jag sa att jag tänkte ta en kväll till att bara fixa sånt som behövs inför nästa raid (imorgon).
Han undrade vad jag behövde, sen sa han att jag var "behövd"
Och inbjuden blev jag....

Vi raidade på 3 ställen.... "Gruul, maggy, och den sista vet jag inte"... Men de som spelar kan nog räkna ut det av bilden :P

Hur som, jag är mycket glad att jag både bevisat mig, och att jag nu bara kan vara med, vara aktiv....Men behöver inte känna att jag är under ett mikroskop :P

1 comment:

barsten said...

Grattis "bunny"

dajligt du kommit så långt :)