Monday, May 5, 2008

Ny vecka, nya data äventyr:P

Ringde Komplett efter lunch idag och frågade om datorn var skickad. Behövde veta om jag skulle vara hemma och vakta posten imorgon...

Ännu en gång gick det ej att se i dataloggen varför datorn ej var skickad (det systemet behöver kollas över)

Jag blev lite besviken för jag hoppades på att datorn skulle ha kommit idag eller senast imorgon. Personen sa att han kunde kolla upp vad som hänt. Och om jag ville kunde han skicka ett mail med när den ska skickas....

*doooh* vad hade det spelat för roll om han bara frågat men ej meddelat mig? Poängen med mitt samtal var ju att jag ville veta;P

Hur som.... Kom svar efter nån timme...Och vågar man gå efter detta har jag kanske datorn på Onsdag!!
Krävs att Komplett väntar till efter kl16 imorgon med att skicka datorn för att detta ska dra ut på sig ännu en dag...

Det korta men informativa mailet:

Från: support@komplett.se
Skickat: den 5 maj 2008 12:35:18
Till: @hotmail.com

Hej,

Har hört med dem och om allt går som det skall kommer den att skickas imorgon till er och bör därefter vara hos er inom kort.

Med vänliga hälsningar

Klockslaget stämmer inte helt, nån inställning i hotmailen jag missat...Men nu börjar det ju se lovande ut tack och lov!

No comments: