Wednesday, May 28, 2008

En dag att minnas!

Detta är en dag att minnas i all evighet, detta är dagen jag "vann över Komplett" :D

För 1 vecka sedan lovades jag att bli uppringd (detta inträffade uppenbarligen inte). Idag tog jag saken i egna händer och ringde.

Påpekade att Komplett måste vara världens bästa arbetsplats, 1 veckas lunch vill jag också ha :)

Fick prata med chefen.

Chefen sa att han var "relativt övertygad om att en omformatering av datorn skulle laga dessa problemen"

Jag sa att "jag var relativt övertygad om att denna datorn vill jag ej ha, utan den måste bytas ut"
Fick äran att säga "Hell no" :)

Denna gången fick jag rätt :D

Det ska byggas en likadan dator och skickas till mig.
Detta ska ske via en 30dagars faktura, för jag vägrade lämna datorn ifrån mig.

Kommer få ett mail med alla "delar" så jag kan kolla och godkänna innan den byggs.

Jag bad honom att utöver det vanliga testandet av datorn, ville jag även att de testade mick/talförmåga.
Han lätt lite förvånad så jag sa "sätt i mick, headset eller vad ni än har, så ljudet kollas, detta är ju och har varit huvudproblemet"
Så detta skulle läggas till speciellt *asg*

Så detta är dagen då det äntligen blev överenskommet att denna datorn ska bytas ut!
Den köptes i slutet av FEBRUARI, har varit inne på 3 service, nu är det dags :P

Misslyckas detta kan jag inte annat än garva ;)

2 comments:

barsten said...

ASGARVAR...

GRATTIS till vinsten av "kampen".

*applåder*

Glädjen måste va total i "Pinks" lägenhet nu ;)

Johanna said...

@Barsten

ohhh ja :D

Speciellt nu när jag dessutom slipper sitta "PC-Lös" (vilken mening) när jag väntar på ny... Nästan som 2 vinster i 1 :D

*mooohaaa*