Wednesday, May 28, 2008

Lite komik


komik

*garvar*

Lite förklaring till detta meningslösa inlägg :)

Mina senaste veckor har bestått av "bråka ang datorn, göra mina vardagssaker, träffa vänner, och spela"

Satt och spelade inatt som vanligt. Tjejen jag spelar med frågade om jag ville adda denna spelaren på msn då vi spelar en massa tillsammans....

Jag var mitt i min lilla "farmnings runda" (berättar sen)... så jag bad henne att säga till honom att lägga till mig när han kom hem....

Han jobbar ganska sena nätter.... Hur som, han kom on-line vid kl02 eller liknande.
Jag gjorde en liten "addning" och mötes av detta:

"Do you like ever sleep"

Som jag skrattade :P

För han har en poäng...
Han ser mig på morgonen (då kollar jag mina auktioner)....
Ser mig på eftermiddagen....
Sen raidar jag på kvällen och är kvar när han kommer hem ändå....
Så ja, detta var komiken :P

Och nä, brukar inte spela riktigt så här mkt. Men har haft en hel del att ta igen för att komma upp på samma nivå som guilden....Närmar mig i alla fall....

Min lilla "farmings runda"
(farma=samla guld eller material som behövs till saker)

Har hittat en superb liten rundtur....
Den inkluderar ca 10 Daily Quests (ger 9-12guld/Q och så får man reputation)
Vid alla dessa Quest har jag hittat saker att stanna och farma.

Ett ställe erbjuder Herbs och Primal Mana
Ett ställe Herbs och primal Fire
Och så mycket netherweave cloth på alla ställe....

Så jag brukar ta 1-1½h varje kväll till min lilla runda.... Och det börjar skämtas om att jag efter typ midnatt svarar
"Jag är på min farmingsrunda" :P

Jag inser hur meningslöst även detta inlägg var...But it had to be done :)

No comments: