Wednesday, May 21, 2008

"me love monkey"

Mitt påstående "1 apa kunde installera detta" visade sig fel.

Antingen är jag dummaren än en apa, eller så är datorn, eller intstallationen helt "fu***d up"

Hämtade datorn och kom hem för en halvtimme. Vi ska väl inte tro att det fungerade att använda mick. SAMMA felmeddelande visade sig "finns inte tillräkligt med minne för att slutföra åtgärden" eller nått liknande.

Ringde nyss Komplett. Nu får dem antingen steg för steg gå igenom dessa ljudinställningarna (som verkar vara rätt) med mig, eller stå vid sitt ord och byta ut skiten.

Han jag nyss pratade med sa att chefen var på lunch. Jag ska bli uppringd. Jag sa att nu ska jag ha ny dator och jag tänker inte vara utan heller, dvs denna lämnar inte min lgh innan detta är löst. Detta verkade han hålla med om. Dock har jag ju märkt att inget stämmer sen.

Nu får detta ha ett slut, jag orkar inte mer!

Fattar inte hur jag skulle hunnit med detta om jag jobbat heltid (vilket jag uppenbarligen ej gör just nu). Supportet stänger kl17.
Hade blivit mkt svårt. Troligtvis ganska strategiskt planerat.
Om inte annat hade det kostat en massa semesterdagar. Det är liksom lite lättare för mig att frigöra eftermiddagar nu utan att det för för stora konsekvenser. Men för den delen inte sagt att det ej har konsekvenser, så detta är ej rätt.

No comments: