Thursday, May 29, 2008

Tvättar

Ja då var det dags för det roliga momentet "tvättdag" ;P

Förra gången jag tvättade var den ena maskinen sönder.
Consekvensus
brukar vara dåliga med information, så jag blev nästan imponerad över att där fanns en lapp med "maskinen sönder"

Dock ska vi ta oss en titt på maskinen:


tvätt

Vem ser ej att denna är sönder? ;)

Tråkigt nog fungerade den inte idag heller... Lite jobbigt att bara kunna använda 1 maskin, tvätt tiden räcker liksom inte riktigt till.
Hade lite fler planer i eftermiddag, hade nog fixat det om jag inte behövt lägga 4h i tvättstugan (tiden halveras ju om 2 maskiner fungerar)...Men, men.... Nästa vecka hoppas jag den fungerar.
Annars får jag la ringa och påminna. Jag verkar vara den enda i huset som märker/påpekar om nått är sönder eller fel :P

2 comments:

Ann-Christin said...

Yes! idag kan jag se att du har hittat ett fel på riktigt! Ok, till och med hyresvärden har sett det! Hade gärna sett en liiiten bild med deras lapp! Med ny maskin kommer tvätten att gå på halva tiden nästa gång, hahaha.

Johanna said...

@mamma mia

Ska minsann gå ner och ta ett kort av "lappen" imorgon med, den är ganska söt :)

*hmpf* som om jag någonsin hittar på saker ;P HAHA