Thursday, August 23, 2007

West coast swing

Ibland gnistrar det till lite extra i "SYTYCD"

Denna veckan var majoriteten av framträden bra. Ett stod ut mer ur mängden än de andra. Även juryn verkade tycka detta :P


"Magic"

Varje vecka röstas 1 kille & 1 tjej ut ur programet. Pasha har fått dansa med 3 olika partners.
Dansen ovan fick de lära sig på 5½h och de hade ej dansat tillsammans innan...

Pasha är/var inte en av mina favoriter. Men han blir roligare och roligare.

Koreografin stod Benji för. Han är champion i "West coast swing". Inget man kanske tror när man ser tramsandet, haha

Riktigt komiskt när Benji sa "förra säsongen hjälpte Dimitri mig att bli mer sexig" ... Pasha svarade "det hjälpte inte" Som jag garvade...
Kanske roligast om man sett föregående säsong, men, men...

Tycker hela klippet är värt att se (eller åtmindstonde starta vid 1min). Rolig dans, glada personer etc

Nigel, programansvarig och jurymedlem.... Hans ansiktsutryck när Mary pratade om "par kemi" den var "price less"
Nigel e Bäst :) haha

... Fick surfa lite försiktigt på YouTube för att hitta detta. Ville ej ta risken att se hur det går längre fram i programet. Så om någon klickar vidare... "I don't wanna know" :P

2 comments:

Anonymous said...

hahaha ja Nigels look där var komik

dansen var rolig o de är fan duktiga ;) synd jag inte ser det längre går för sent nu ju :(
/Greta

Johanna said...

Nigel är Kung :)

Jo, synd det går sent... jag får informera när det händer komik istället :)