Thursday, August 2, 2007

Inspiration

Idag (ja igår då) var det mitt favorit program "So you think you can dance"

Övertygad om att det blir bra i år med. Men mycket svårt att tro att någon kommer kunna ta Benji's plats

Garvar

En kille med denna humor går ej att ersätta ;)

Att jag gillar att kolla på dans är ingen stor hemlighet... Att jag inte kan dansa ens om livet hänger på det, det är uppenbart:P

Ändå så ser jag Benji som en enorm inspirationskälla!

I förgår letade jag hysteriskt efter ett videoband jag trodde jag förlorat i olyckan... Typ Benji's första uppträde i programet, inget klår det helt ärligt:P

Tills idag har jag ju inte kunnat veta om denna kille endast var en liten "goof ball" i programet...

Men idag hittade jag honom på MySpace *lycka/skrattar* och såg att han verkar vara lika fylld av humor även nu...


Benji & Lacy

"Texten säger allt" (syrran btw)

Ska kolla mer i hans blogg imorgon... Vill ej läsa så mkt så jag ser hur det går för hans syster. Lacey är med nu i säsong 3:P

Detta är ett videoklipp från hans egen blogg

"1 Groda"....humor? I love it!

I bloggen under favorit tv program tar han upp program som "mupparna, smurfarna och fragglarna" etc... Gör en person utan humor detta? Don't think so!

Benji


Det är Benji's lite nördiga klantiga humor som gör honom unik, göt att han står ut ur mängden och blir en förebild....
Sen att han är prisbelönt swingdansare och i USA tydligen mästare just nu, visar bara att han är bra på det han gör...

Att se en person som hamnat i "media fokus" fortfarande vara en goof ball är nått vi alla borde inspireras av...

Geek 2 Geek... Me love U Benji ;)

Ett montage av Benji...
Klippen i grön t-shirt, det är från när han vann

"2 much booty in da house"

No comments: