Sunday, August 5, 2007

små komik

Lite rastlös/uttråkad... Vet detta beror på att jag borde sova... Problemet är bara att jag känner mig inte "sova" trött redan...

"Vad gör man då"?
Jo, jag tänkte som så... "Kolla igenom alla länkar du sparat med tanke att återkomma"
Och där fanns några länkar att välja ibland....

Fastnat på YouTube som vanligt...
Hittade en länk. Kom först inte ihåg varför jag sparat den...
Men nu minns jag...

Denna "inspelningen" är ju rolig för den är så enkel... Jag sitter och småskrattar... "Hela havet stormar" i WoW...


This stays :)

2 comments:

Fredrik said...

Den här sidan kan du nog vilja checka.
Jääävligt feta kostymer från Blizzcon, årliga eventet från Blizzard (skaparna av WoW) där de presenterar nyheter och diverse saker.

http://www.gameriot.com/news/4119/BlizzCon-Footage-Costume-Contest/

Johanna said...

Det var skoj att se! Man kan lugnt säga att dem hade levt sig in i detta... Gillade att där t.o.m var en liten Voidwalker:)