Friday, August 10, 2007

Lite Aftonbladet nyheter

Jag kollar Aftonbladet.se dagligen. Helt ärligt så tar den tidningen upp lite (ganska många) sjuka menlösa nyheter. Detta brukar roa mig :)

VET att detta är seriösa nyheter (kanske, funderar)... Men, men... I will make fun of them anyway :P

Lyckan
"Lyckobilder"

Det finns med andra ord en hemsida som heter "family.se"
Finns tydligen ett stort behov att sprida familjelyckan... Så stort att det blev en nyhet :P

...Nä, har ej kollat sidan... Så jo, den kanske är Aftonbladets. Men jag tycker den är lika patetisk ändå!


tv haveri

"Ohhh nooooo...Vi kan inte se Allsång på Skansen"

Tv är viktigt. Jag gillar Tv... Men Tv-haveri och total hysteri kanske är att överdriva en aning :P


tv haveri 2

"Let's start the manhunt"

Boven i Tv dramat hittad:P
Och nyheten rakt under "FamiljeLyckan" igen... Vi får EJ glömma FamiljeLyckan! *mooohaaa*

Alltså jag är ej emot familjelycka... Familjer ska ju vara glada! Men vad chattar dem om/visar upp.... Jämförs lyckan? :P

(just det ja.... klickar du på bilderna blir dem större ;) .....)

No comments: