Monday, May 21, 2012

Recept i mobilen

Nu börjas det "nya" livet :)

Jag är en total "noob" på min iPhone fortfarande, haha.
Men igår kväll lyckades jag installera några appar!
Bland annat "Arla köket"

Den appen verkar super!
Det gick att välja "kött, kyckling, grönsaker, snabbt, budget, smalt" etc, och sen fick man många förslag.

Varje recept har en bild av den färdiga rätten, beskrivning och inköpslista!
I love this!
Ett av mina största problem är att jag aldrig kan komma på något nytt att tillaga, så det blir så enformigt!

Idag ska jag göra "Gratinerad köttfärspasta",
och imorgon "Auberginefärspanna"

Det är näst intill ett mindre mirakel att jag ska testa 2 nya recept på 2 dagar , och dessutom använda mig av något helt främmande Aubergine har jag aldrig själv tillagat ! :P





No comments: