Monday, May 7, 2012

Jag fixade turné Posters

Backstreet veckan har startat!

I förmiddags såg jag en man som satte upp "NKOTBSB" affischer på väggen vid Folketspark.

Jag har ju sedan tidigare tittat avundsjukt på dessa posters och övervägt att riva ner en på natten, haha


Ute i verkligheten
Frågade mannen om jag kunde få en poster
(tänkte jag har inget mer än min värdighet att förlora *asg*)
Och det gick bra!

Han frågade till och med hur många, så jag sa 2,  och till min stora förvåning fick jag 2 st i varje storlek :)
Ska ta med 2 till konserten på Söndag och ge två Backstreet vänner varsinn, hade lovat om jag fick tag på några :)



Bra start av Backstreet Veckan!


4 comments:

Anonymous said...

Hej Johanna,

Jag läste ditt blogginlägg och såg att du ska på NKOTBSB-konserten i helgen. Jag jobbar på Tidningen City och ska göra en special om konserten. Jag letar just nu fans som kan berätta vad det är som gör de här banden så stora. Har du möjlighet att ringa eller mejla mig? emilia.soelund@cityskane.se eller 040-28 24 66.

Hälsningar Emilia, nöjesredaktör

Johanna said...

Hej Emilia,

Tack för inlägget, skickar iväg ett mail :)

Mississippis Blog said...

cool blog, är ett Bsb fan =) , kan tyvärr inte gå och see Nkotbsb :(

Johanna said...

Hej & Tack :)

Det var tråkigt att höra att du inte kan gå och se NKOTBSB :/

Jag kommer berätta om konserten efteråt, så kolla gärna in igen :) Ska försöka ta så mkt bilder som det går, och hoppas att jag kan spela in också!