Monday, May 14, 2012

Backstage med Howie D

Det var Howie D Som var vår Backstage guide!

Måste erkänna att det är lite svårt att minnas allt så här i efterhand, så kommer börja med att låta bilder tala mest, sen kan jag tillägga om jag kommer på något :)

Backstage turen började direkt efter Grupp fotot.
De andra Boysen gick till sidan, eller till sina "Bussar" , och Howie tog hand om oss andra, kanske ca 20-25 personer...

Howie inledde med att berätta lite allmänt om turnén.
Sedan förflyttade vi oss till delen av scenen där allt ljudet hanteras.
Vid detta laget insåg jag att jag INTE kunde filma och gå efter en Backstreet Boy utan att ramla, så jag la ner det direkt, haha

Efter det fick vi komma bakom scenen och fick se deras "ombytes rum".
Howie visade att Backstreet Boys var till Höger och NKOTB till vänster.
Han sa att det är tjejer/Kvinnor som hjälper dem. De måste klä av sig i princip nakna, haha
Vi undrade alla var man ansökte om det jobbet ;)
Justin/fotografen tog sig för pannan,
och Howie sa att det är inte ett välbetalt jobb, men har kanske sina fördelar ändå, haha

Sedan leddes vi genom mörker (fick se upp så jag inte ramlade igen), och in i en upplyst gång.
Där sade vakten att vi var tvugna att lägga ifrån oss våra kameror av säkerhets skäl.
Jag hann naturligtvis ta lite bilder innan han sa detta, tog lite tid innan alla hunnit dit !

Väl där fick vi ställa frågor till Howie.
Jag vet inte om  det var jag , eller min kompis, men en av oss frågade Howie (tror det var jag) om BSB kommer tillbaka på turné när de spelat in sin nya skiva.
Och Howie sa att det kommer bli VärldsTurné!!
Hoppas verkligen att det kan vara sant :D
Kommer redan nu lägga undan 100kr i månaden eller liknande, så jag kan köpa VIP Platinum nästa gång med, detta var verkligen en hit!!

Sedan sa vakten att det var ont om tid och vi leddes ut i arenan igen.
Fick ställa oss i rad längst staketet... Jag fattade först inte vad som hände, haha
Howie sa skämt som att nu var han polis och vi var tvugna att lyda och stå duktiga på rad *asg*

Och det visade sig att detta blev kön till att omma fram till Howie och få VIP Passet signerat och Justin tog 1 bild där man stod tillsammans med Howie!
Ser framemot att se bilden :D

Nu följer ett urval av bilder från Backstage!



















Jag lade bilderna i ordningen det hände så att säga, se det visar det jag beskrev ovan :)


No comments: