Monday, May 14, 2012

Backstreet Boys dagen startar!!!!

Oj Oj Oj vilken upplevelse!!!
Jag har suttit i timmar och formulerat inläggen under detta, så ska inte vara allt för lång här :)

Själva konsert upplevelsen får jag berätta om imorgon!!
Detta var så MÄKTIGT att det har tagit hela denna dagen till att försöka få de första intrycken att falla på plats ! :)

Tog tåget till Hylle runt kl.14
Var nervös och visste inte var vi skulle träffas inför VIP mötet!

Gick ett varv runt arenan och då såg jag Bussarna och blev genast tryggare, The Boys had arrived!!

Snyggt!

"Hey it´s Q"

Brians skor färgas
Jag såg deras bussar... Säkerhetsvakten Q promenerade förbi! han har varit med sedan starten, så en riktig klassiker!

Såg även en tjej som spray färgade Brians Sneakers, han har nya färger varje kväll!


Tillslut såg jag Justin uppenbara sig!!
Han är BSB´s fotograf och han håller även i organisationen av/Vid VIP.

Jag sprang dit direkt.
Han frågade om några hade köpt biljetter via fan cluben, eller om alla hade biljetter?
Jag behövde fortfarande hämta ut min, och biljett kassan på Arenan öppnar inte så tidigt på Söndagar.

Han sa åt oss att om vi gick runt huset så skulle kassan ha öppnats åt oss.... Jag sprang!!!

Rusade tillbaka och då var det kö att komma in i arenan... Hjärtat klappade!

Kom fram till Justin, han stod vid ett bord och bockade av våra namn på en lista och gav oss vårt VIP Pass.
Redan där tog jag min chans att börja prata med honom, han var väldigt trevlig :)


Juvelen!



Väl incheckad så såg jag Katja och Sophie:)
Två Backstreet systrar jag haft kontakt med sedan turnéen annoucades!!
De hade båda varit på Konserten i Danmark kvällen innan, så jag fick höra hur allt hade gått etc!
Jag var så nervös vid detta laget att jag knappt visste vad jag hette, haha

Trots den uppenbara hysterin i mitt huvud, var det jätte skoj att träffa tjejerna, hoppas att vi snart kommer få äran att gå på konsert igen :)

Sophie hade sittplats vid denna konserten, så efter Soundchecken sågs vi inte mer.... Katja hade också ståplats så vi höll ihop!
Var skoj att ha någon att dela upplevelsen med :) Och då vi båda är helt galna i Nick, passade det perfekt :)
Det som är så bra med Backstreet familjen är, att trots att man inte träffats innan, så känns det som om man kännt varandra i flera år när man väl träffas, alla samtal bara rinner på :)




Justin 
Här har vi Justin!
Jag blev glatt överaskad över hur trevlig han var trots all hysteri han hade runt sig :)
Vi pratade lite om Twitter, Justin har varit med i AJ´s social Bombs!
Sen pratade vi om själva fotograferingen... Jag berättade att jag varit med i tidningen i Fredags ang backstreet Boys.... Han ställde mkt frågor och verkade nyfiken..

Jag sa "har du inte sett att jag skickat till dig på Twitter" med ett IRL blink...  (jag fattar med att han är för upptagen)
Han sa att han missar mkt, de har rest runt så mkt nu, han var helt utmattad...
Jag sa att vi var tvugna att se till att mitt kort blev extra bra, då det eventuellt skulle användas i tidningen... Och då lovade han att kolla extra :)

Sakta men säkert ledde han oss med Platinum VIP in i arenan. Vi fick ställa oss först och hade med andra ord rätt stora valmöjligheter :)

Vi valde "lite till vänster" Vi misstänkte att Nick skulle vara där.. Men vi vågade inte satsa på Micken längst ut omifall att Nick suttit på andra sidan.
Sen blev det en fantastisk  bonus när jag såg att vi hade mick nr 7 framför oss!!
 

Så här nära stod jag! Kunde inte fota mick 7 framför mig, då hade helhetsintrycket försvunnit, så nära var hans plats!


Insläppet gick i "vågor" här ska guld få komma in! Efter det vände jag mig aldrig igen :)


Justin tar frågor från publiken


Här har jag träffat Backstreet Boys!!

Man fick inte lov att fotografera själv när grupp bilderna togs...
Men jag bad Katja att ta en bild, och det gick bra, sen blev jag tillsagd att inte använda kameran *asg*

Skoj bild att ha, även om killarna bara syns liiiite

Hoppas så innerligt att Min Bild med Backstreet Boys snart laddas upp på Internet så jag kan se hur bilden blev!!! :D

Nedan följer mina berättelser om Soundcheck och Backstage tur!!

Har tagit många timmar att sammanställa dessa första minnena... Så konserten får jag hantera imorgon! Så mycket bra på den och samma dag!


No comments: