Thursday, May 10, 2012

Här händer det saker minsann

Dagen med stort D närmar sig!
Herre gud, nu är det bara några dagar kvar tills Backstreet Boys anländer till Malmö!

I förmiddags blev jag intervjuad av en reporter från tidningen City!
Var nervöst, men var trevliga personer så det gick lätt att prata :)

Fotografen hade träffat Backstreet Boys och fotat dem via Aftonbladet, jag är sjukt avundsjuk såklart, haha


Vi började med att ta lite bilder på mig med BSB bilder/saker runt mig. Sedan skulle fotografen vidare.

Tror det hela tog ca 1½ timme, finns ju mkt att prata om! :) haha
Minns i princip ingenting, men det känns som att det gick bra!

Artikeln ska vara med i tidningen redan imorgon...
Så nu håller vi tummarna att jag inte gjort bort mig :P

Tidningen skulle även vara på plats på Söndag om jag förstod det rätt :)




Efter detta fick jag cykla ner till "3" butiken i regnet.
Mitt mobilnr byte gick igenom inatt och det tillfälliga chipset fungerade inte i min gamla mobil :/

Har fått en låne mobil nu. Vore ju total katastrof att vara utan mobil på Söndag! Måste kunna hålla kontakt med folk, och kunna ringa etc.

Nu har jag för femtielfte gången sagt att jag kommer bli sjukt missnöjd om jag får en begagnad telefon tillbaka. Säljaren intygade ännu en gång att jag ska få en ny... Så låt oss hoppas att det stämmer!

Den skulle vara "inpackad" men inte i ny kartong med tillbehör (de har jag redan)...
Men "3" kan vara så säkra, jag kommer granska telefonen noga, Jag tänker inte köpa en begagnad telefon till nypris.


No comments: