Thursday, May 17, 2012

NKOTBSB inspelningarna

Jag har gjort 2st "Playlists" av mina inspelningar!

En från Soundcheck och en från konserten :D
Där kan alla videor "ses" i ordningen där allt ägde rum, eller så kan man klicka och se valfri video :P

Detta är Soundcheck:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL16BDD8A67F479B28&feature=plpp


Detta Är NKOTBSB Konserten :
http://www.youtube.com/playlist?list=PL1C8982485EBBDA42&feature=plcp


Får allt länka lite "magi" här också ;)


Get Down är ju en av mina favoriter!!



Här sjunger Brian till sin fru!
Hon var så söt och gullig mot oss fans hela dagen<3



Detta är finalen!
Jag älskar när alla 9 dansar runt, 
synd att det tog slut bara ;)


Var en helt otroligt fantastisk dag!!
Jag spelade in så mkt jag kunde :)

Länkade inte videor till Soundchecket nu (förutom spel-listan, för tror jag länkat i ett annat inlägg)

MISS THEM!!!


6 comments:

Cecilia said...

Vad härligt att du har så mycket material! Underbart att få komma tillbaka till känslan och stämningen :) Saknar också dem!! Går redan och längtar till nästa turné.... :)

Johanna said...

Ja, det gav abstinens att få en sån fantastisk kväll och sen vart det slut, hehe

Samma här, hoppas att turnén inte dröjer allt för länge... Kommer vara extra skoj att se endast BSB... NKOTB var bra de med, men vill ju ha så mkt BSB som möjligt :)

Cecilia said...

Håller med, NKOTB var över förväntan men nästa gång vill jag se BARA bsb!! trodde att det här med vip skulle vara en gång i livet, nu har jag börjat fundera på allvar på att göra det igen, haha! ;)

Johanna said...

Det håller jag med om! Trodde också att detta var "sista gången"... Kostade ju en del....

Men det var en så fantasisk upplevelse, att kommer de tillbaka gör jag om VIP utan att tveka :D

Tänker lägga undan typ 100kr i månaden bara till detta... Kommer ju ta ett bra tag (tyvärr) tror jag innan de kommer tillbaka till sverige, så tills dess har jag förhoppningsvis pengarna undanlagda, så behöver jag inte ens fundera på i den stunden om jag ska "slösa", då är det löst :P haha

Cecilia said...

Nästan läskigt, jag har tänkt göra precis likadant! Ska sätta in 100-200 kr/mån på ett Backstreet-konto! :) Gäller ju att vara redo, hehe!

Johanna said...

Det var ju nästan lite komiskt! Vi "Backstreet systrar" tänker likadant, vi plannerar alltid inför nästa steg :)