Monday, May 14, 2012

Filmer soundcheck

Nu hamnar detta inlägger tyvärr ovanför det andra. Så läs gärna mitt inlägg nedan om min Soundcheck upplevelse först!


Första låten "Panic",
Jag mindes inte namnet, hehe... Kunde låten me ja :P
Kolla så nära alla var! och Nick med Brevet!



Andra låten  "I´ll never break your heart"
Mot slutet av denna låten går det att se att Nick kikar i brevet ! <3






Tredje låten "I still"
Denna är delad i 2 bitar... Stannade och tog lite bilder, sen fortsatte jag!
Inte lätt att vilja så mkt på kort tid ;)




Här pratar jag med AJ!!!!!!!!

AJ skickar något som heter "social cam videos" flera gånger om dagen på Twitter.... Det är jätte skoj att se och vara uppdaterad!
Han kallar dessa för "Social Bombs"
Jag ville bara säga till honom att jag älskar hans social bombs (så han inte slutar med dem)
Och som vi kan höra har han stora planer för sina bomb videos, de ska ta över "allt" :D

Detta är en länk till min "Play list" som har alla mina soundcheck videos!
http://www.youtube.com/playlist?list=PL16BDD8A67F479B28&feature=plcp



No comments: