Saturday, June 2, 2012

Nu är hysterin över!

Har varit en ganska skön "slappe Lördag"

Spelat en hel del "Mist of Pandaria Beta", är på level 87, 66% tror jag.
Då livet och all dess händelser har kommit emellan så har jag inte spelat så mkt på Betan, men det tänker jag ta tag i nu, haha :)

Såg även en film med Denzel Washington "Safe House".
Den kan jag absolut rekommendera. Blir typ 3+ av 5 i betyg.

Sen har jag även suttit och funderat, förvisso gjort det en hel vecka nu, men får la göra det officiellt för mig själv.

Nu har jag fått nog av Backstreet Boys hysterin!
Det var den bästa dagen i mitt liv utan tvivel!!!
Minnena kommer ligga mig varmt om hjärtat, kommer titta på bilderna typ hela tiden :D

Men jag tycker inte att det känns bra alls att vara kvar i denna hysterin som var ok i tonåren.

Nu ser jag framemot nya CDn, och hoppas att det blir en turné till den :)

Men tills dess kan jag inte göra mer, vill inte sitta som en fjortis och mala längre haha :P

Tar mina lyckliga minnen och förvarar dem säkert i hjärtat som vanligt:)
Inte ens i min vildaste fantasi hade jag ens kunnats hoppas på att Nick skulle uppmärksamma mitt brev på det sättet han gjorde, det kan jag leva på hur länge som helst!

Och den energin kommer jag leva på tills det kanske blir dags igen. Fram tills dess är hysterin över:)


No comments: