Sunday, June 10, 2012

Holland´s Hunk of the Day

Målvakten var snyggast i det Hollänska laget

Hade 2 riktigt nervösa fotbollsmatcher att titta på igår kväll...
Jag vill ju att både Holland och Tyskland ska gå vidare :P

Tyvärr gick det inte bra för Holland. Tycker inte att Holland verkade dåliga (av det lilla jag kan avgöra) de hade bara otur.
Och i detta fallet så hade Danmark mer tur, och tog nu 3 poäng i denna rysar gruppen!

Jag är givetvis glad över att grannarna lyckades med detta, det var faktiskt oväntat. Men det sätter stor press på Holland nu :/

Snyggast på plan i det Hollänska laget var Målvakten:)


"Hunk of the Day" lol


I det Tyska laget finns det många hunkar, så de återkommer jag säkert till!
Tyskarna lyckades vinna och få 3 poäng efter en lite väl för jämn match mot Portugal, ha!

Om jag inte kan få båda lagen, är det Tyskland jag vill ha vidare ändå, så håller tummarna !


No comments: