Tuesday, June 5, 2012

No strings attatched

 
OMG I LOVE this movie!!!!

I am more of a action movie kinda Gal... However I was borred and gave this movie a chance...
And it was both funny and good!!

This girl is as "messed up" as me... Rather miss out on things/life, than getting hurt over and over... This movie speaks to me ! :)

And yes, not ignoring the obvious, Ashton was actually Hot here *lol*





-You made me a Period mixed cd?
HA HA HA HA

-What are you doing?
Hugging you
-That makes me uncomfortable
HA HA HA HA classics













6 comments:

Anders V said...

Bra film, tack för filmtipset :)
Natalie Portman, inte illa.
Och det som hände i eftertexterna, de var bra med!
Det fanns ingen som påminde om mig i filmen...


What Happens in Vegas, en annan film med Kutcher som jag sett och gillat.

Johanna said...

Så bra att jag kunde tipsa då :D

Såg "What happends in Vegas" när den var ny, men minns den knappt längre, så den kommer jag få se om ! :)

En till Kutcher film jag tror mig minnas var lite små skoj var "Killers", en lättsam komedi det med :)

Anders V said...

Killers, hmm, nån dag, kanske.

Gran Torino, den är bra som tusan!
Wrestler, den är bra, en del slutar kolla på den pga wrestlingen och då missar de allt i filmen :/
2 filmtips.
O wait, jag slänger in en tredje bra film, men den vill/orkar jag inte se igen, på ett bra tag.
Marley & Me.
Slänger in en fjärde med.
P.S. I Love You

Johanna said...

De filmerna kollar jag upp när jag kommer hem!
P.S I love you låter bekant, men tror inte jag sett den heller :)

Anders V said...

Den filmen var inte så illa :)

Johanna said...

Vad skoj att du såg den :D :D