Tuesday, June 12, 2012

Hoppas de springer på rätt håll

Jag skrev detta på skämt till mamma igår kväll:

-Nu ska Sverige snart spela, hoppas att de springer åt rätt håll!
-Svar, usch, låter illa om de inte vet vilket håll de ska springa på

Inte kunde jag ana att min förväntning var för Stor, HAHA
Jag hade föredragit att spelarna hade sprungit lite, oavsett håll... Med några få undantag stod spelarna stilla på planen och såg vilsna ut... Jag väntade bara på att picknick korgen skulle komma in!


Så ja, nu visar vi var skåpet ska stå, vi är sämst, ha!

Tack och lov hejade jag inte på Sverige. Men jag trodde faktiskt att de utvalda spelarna ville spela, även de nya...

Tänker inte ta ifrån det andra laget vinsten, vi var värdelösa.

Jag undrade samma sak

Jag skrattade när jag hörde Zlatan fråga "är alla här"?
när det var dags att gå ut på planen igen... Jag undrade samma sak!

Vid detta laget hade vi bara spelat värdelöst, ställningen var fortfarande 0-0.
Zlatan gjorde ett mål ganska fort. 1 minut senare gjorde det andra laget mål och sen kom ett till...


Ikväll hoppas jag att Ryssland kan besegra Polen och ge lite roligare minnen :)

No comments: