Saturday, June 9, 2012

Fotbolls EM har startat!

Min Hunk gjorde mål direkt!


Igår startade Fotbolls EM 2012!!
Och trots att jag inte tycker om Fotboll, gillar jag fortfarande EM och VM (fråga inte varför, jag vet ej)

Så jag satt klistrad och såg båda matcherna igår!

Ryssland behövde bara komma igång med att spela, sen mindes jag att de var en "överraskning" för 4 år sedan, gick långt och var jätte duktiga... Och är ett av lagen jag hejar på!

Jag mindes att det var 2 små muppar som sprang fram och tillbaka utan att bli trötta för 4år sedan och gjorde mål efter mål!
Kände igen en av dem från starten, men hittade inte hunk nr2 :/

Efter 70min gjordes ett byte, min Hunk byttes in!! Han är nr14,
10 min senare hade han gjort ett mål! haha
Hoppas att han får vara med från början nu (han var det sist)

Till skillnad från andra fotbollspelare springer han runt med ett leende, och charmerar även motståndarna, tycker jag är gulligt att se :P



Ryssland vann 4-1 :)


Idag ska mina 2 andra favoriter spela, Tyskland och Holland, så jag kommer sitta bänkad ! :)

Så för att summera, hejar på Tyskland, Holland, Ryssland, utan inbördes ordning ännu.... Och så Sverige så länge vi lyckas hålla oss kvar :P




No comments: