Thursday, October 9, 2008

WoW utåt

Ja detta inlägget måste jag göra för mitt egna "ego" helt enkelt;)

Jag lyckades igår att blir "promotad" till "Raider" i min guild. Detta skulle i princip bara vara möjligt om någon lämnade.
Det jag erbjöds när jag ansökte var chansen att få ett vanligt medlemskap, och sen chans på "raid status" om någon lämnade.

Tyvärr måste jag vara "sån här". Men igår kväll blev jag detta, trots att det finns warlocks som blivit medlemmar innan mig...

För min del innebär detta en garanterad spel plats (med en viss rotation, alla inom gruppen ska få spela)

Hur som helst, nu till poängen...

Idag såg jag ej länk på vårt forum att vi nämns "positivt" för våra framsteg i spelet på en hemsida.
Det är inte en sida jag läser på, så känner inte till den så väl. Jag tror att "WoW insider" är välkänt bland spelarna, så jag blev stolt över ;

Legend Guild from Tarren Mill is still making good progress (6/9 BT) even though WotLK is just around the block. They downed Reliquary of Souls and are aiming for Illidan before the expansion hits.
Wow insider

Inte ens jag orkade läsa hela texten, men under "Downed" och ca hälften på sidan, där är vi :P

På den servern jag spelar har de 2 största guildarna "lagt ner" helt enkelt. Och alla verkar ha slutat spela bara för det ska komma ett expansion i November....
Så Legend står ut ur mängden med den nya motivations coachen Pink *asg*

No comments: