Thursday, October 16, 2008

Nah nah nah Whatever

Jag sitter just nu i en "bubbla-känsla" som är ganska trevlig. Den är svår att beskriva...
Men då tankarna snurrar i mitt huvud och till och med med en "låt" i bakgrunden... tänker jag för min egen skull skriva ner lite....

Följande kommer troligtvis endast att vara "förståligt" av mig själv.... Låten jag har i huvudet finns på YouTube (länkar längst ner).
Det är en låt (mycket rolig sådan) om WoW förvisso.
Det jag är ute efter är "vad världen än skickar min väg känner jag just nu whatever"
Och jag menar inte detta på ett deprimerande, pessimistiskt sätt... Det förstår man om man ser filmen förvisso :P

Hur som...

Torsdag, lång dag, jobbig dag. Känner du mig vet du varför, vet du inte varför får du tro mig
"nah nah nah whatever"

Reklamfilmsinspelningen igår var humor i sig och jag återkommer nog till den vid senare tillfälle :)
"nah nah nah whatever"

Jag är stark och bra fast jag kanske framstår som svag...
"nah nah nah whatever"

Komplett.se
"nah nah nah whatever"

Nä den får utvecklas lite...
Finns fortfarande lite grafikproblem jag ej vet hur dem ska lösas, men skamm den som ger sig... citat från 2 långa mail:

Jag är mycket ledsen att vi missade ominstallationen som önskats här och vi har lagt om en del rutiner om intern kommunikation.

*violinmusik*

Med vänliga hälsningar **, Teamleader Kundservice

*wohoo en Teamleader, det var inte en dag försent*

Jag kommer inte att ge mig förrän din dator fungerar som den skall.

*Känns ju tryggt*

Med vänliga hälsningar **, Kundservice

*Samma namn men Teamleader borta, jag är petig och vill ha allt nu*

Hur mycket på en skala orkar jag bry mig längre?
"nah nah nah whatever"

World of Warcraft ska släppa en expansion om en månad
"nah nah nah whatever"

Detta har lett till att Blizzard släppt en Patch/uppdatering med lite av de kommande funktionerna.

Patchen har tydligen inte fungerat på test servrarna.... Igår gick den upp live i Europa... Jag hann spela 1h, sen fick jag "World server down", dvs kunde ej spela mer resten av kvällen.

Blizzards forum fylldes snabbt av klagomål...

Vem trodde att detta skulle gå problemfritt? Allt buggar, och att släppa en patch alla belastar direkt kunde inte gå mer än åt H*vete...
Det som roade mig mest var de som seriöst verkade förvånade....
"nah nah nah whatever"

Vänner kommer och går, men minnena består (bra minnen)
Här menar jag ingen i Malmö, Skåne eller Sverige regionen, så alla kan vara lugna:)
"nah nah nah whatever"

Jag åt ett Whopper meal idag...
"nah nah nah whatever"

Som sagt, detta är några saker som snurrar i mitt huvud tillsammans med låten "Whatever".... Och jag påstod inte att detta skulle vara logiskt för någon annan än mig ;)

No comments: