Thursday, October 30, 2008

give alittle hope

Känner mig "blaaaaaaa" ikväll.
Har varit en dag som krävde lite styrka. Sen när jag äntligen klarat av den (trodde jag), kom det lite smällar till efter 19. Har inte världen fattat att problem kan sluta där arbetsdagar slutar?:P

Jag vill ha lite "hopp", känner att det börjar bli minska...

För ca 2 år sen såg min lägenhet ut så här:
lgh

Home sweet home

Sen åkte jag ut igen:
lgh2

Ironiskt nog hamnade golvet i köket när jag kastades ut gång 2:P

Nu sitter jag här. Tror äntligen jag byggt upp lägenheten igen, tror jag har ersatt allt. Och samtidigt som jag konstaterar det får jag konstatera att följande är patetiskt av mig....
Men nu orkar jag inte mer.... Fixade allt jag var tungen att göra... Men vid detta laget hoppades jag att jag skulle ha fått lov att sluta kämpa...

Så nu önskar jag mig en liten ängel som kan hjälpa mig avsluta detta.. Tänk att få en paus..Jag har lärt mig mycket, jag har blivit stark, men nu räcker det....

Jag hoppas (och tror) att min humor gud Björn kan hjälpa imorgon, haha
Men sen vill jag ha en ängel som hjälper mig igenom resten:P

För 2 år sen hade jag ingenstans att bo när jag fyllde år... Var dag 1 av 2 i min tillbaka flytt...

Förra året var jag på Lanzarote, en ultimat lösning, jag slapp bekymra mig överhuvudtaget,

I år kommer med största troligtvishet bli bra den med, men jag kommer vara hemma... Av nån anledning känns det fortfarande obehagligt vid denna tiden