Tuesday, October 14, 2008

Lite nervöst

Finns kanske någon som minns att jag bloggat lite om reco.se för ett tag sedan?:P
Då det inte fanns så mycket mer att ge den sidan (finns ju inte hur mkt som helst att skriva om), så blev jag inaktiv.

För ett par veckor sedan kom ett e-mail att "sidan" ska spela in en reklamfilm som ska visas under hösten på Tv4. Reklamfilmen ska bygga på "användare" som läser upp sina "Reco´s"

Oddsen för att delta kändes inte stora direkt, men för humor anmälde jag mitt intresse...
Vilket i sin tur ledde till att jag ska delta i inspelningen av reklamfilmen imorgon *asg*

Sen hur det hela klipps ihop, hur många sekunder man ev är med eller så, sånt vet jag inte... Men måste medge jag är lite nervös nu:P

Känns ungefär samma som när jag gick med på att delta "Punkt.se", den artikeln om Backstreet Boys "då och nu"

Men, men, man lever bara en gång. Gäller att ta lite chanser misstänker jag...
Humor minns man länge, misstag kan man försöka glömma snabbt :P

No comments: