Sunday, October 19, 2008

LoL


moder s

Mother Shahraz doooooown

Så ja, ännu en boss avklarad.... vårt progress i Black Temple är nu 7/9.
Tyvärr kan denna sista knappt räknas. Blizzard har nerfast (förenklat) alla bossar med 30% eller nått. Detta är helt enkelt ganska patetiskt....

Men either way. Detta var en av de svåra bossarna och tack vare detta fick jag se den innan expansion kommer....

Jag har nu full förståelse för hur personer kände pre TBC. Jag sitter nu i en Pree WOTLK situation. Har suttit sen Januari och hoppats att dem skulle skjuta på den där expansion för jag vill ej ha den... Visst den släpptes varken i Juni eller Juli som först sagts. Men nu kan jag ej undvika den längre...

Min class som warlock känns just nu som den åkt på en sjuuukt stor smäll.... Vi må ha haft lite för mycket styrka innan, men att minimera oss totalt var lite att ta i.

Igår kände jag för att sluta helt... Idag är jag realistisk och vet att det lär jag inte göra innan jag tagit mig upp till level 80 i nya expansion och sen kännt efter....

Men det kändes lite patetiskt hur enkelt dem gjort BT och hur vissa försökte göra detta långsamt. Vi kunde klarat av detta totalt och snabbt idag.... Vi fixade bossarna på 1-2 minuter. Tog ju längre tid att hålla på och gå igenom taktik i 20min inför allt... det gjorde mig lite lack :P haha

Och ser grafiken kass ut är det för den är det.
Men som jag skrev i ett tidigare inlägg, har nu en teamleaders ord på att han inte ger upp *asg*

Kommer bli roligt för honom att mötas av på måndag att nu har jag nya problem utöver de gamla....
Ljudet har varit kasst sen jag fick tillbaka datorn...det där windows startljudet det låter trasigt... Musik fungerar, men det ljudet har låtiti sjukt...

Igår fungerade inte musik eller något. Lät som en fel inställd radiostation som bara brusade. Startade om datan och kunde använda ljud. Men varje gång jag klickade på ikoner pep det...

Och ikväll har jag drabbats av 2 kritiska krascher i spelet...

Det var en superb service datorn var inne på, den är jag så tacksam över :D :D

4 comments:

barsten said...

Nu får du häva köpet! Det låter ju som de ALDRIG kan fixa din dator såhär kan du inte leva...

Johanna said...

Ibland önskar jag att det vore så lätt att jag fick bestämma allt :)

Har iaf mail adress till en person som påstår sig ha nån form av auktoritet, så han är informerad om min åsikt om hur patetiskt detta är ja.

Själv är jag "tacksam" att jag kan använda dator. Mindre tacksam att dokusåpan inte får ett slut. Men november "Was the charm last time", så vi får se....

Anonymous said...

Returnera datorn så hjälper jag dig att bygga en, du får vad du vill ha och med rätt kvalite till ett lite lägre pris.

Johanna said...

@ Optical.
Det låter mycket intressant om det är möjligt...

Dock sätter komplett "käpp i hjulet" igen.
Häromdagen var detta ett alternativ:

"Mitt förslag är som följer;
1. Vi tar in hela datorn igen.
2. Vi gör en ordentlig genomgång av hårdvara, mjukvara etc, ominstallation, drivrutins uppdatering och säkerställer alla funktioner.
3. Om inte detta löser ditt problem häver vi köpet, ni får pengarna åter och kan köpa en ny dator hos oss eller hos tredje part om så föredras.

Är detta acceptabelt?"

Jag ansåg ej att det var acceptabelt att skicka in datorn på typ service nr 10 och leta fel dem ej haft möjlighet att hitta tidigare. Så jag föreslog omleverans för att slippa vara utan data helt.

Svaret jag fick ger mig intrycket att det är mörkare och jag är låst till det underbara Komplett.

Litet utdrag av slutet av gårdagens sista mail:

"Jag har full förståelse för att ni vill ha en omleverans och/eller dock är jag övertygad om att det här är bästa hanteringen.

Alternativet är att ta in den, om det är hårdvarurelaterade fel, dvs behäftade med garantifel häver köpet och ger köpeskillingen åter. Dock kan vi inte häva om det endast är mjukvarurelaterade fel som inte täcks av garantin.

Med vänliga hälsningar"

Dock ska detta fortsätta på detta vis får jag ju överväga att köpa en dator att ha vid sidan om när denna gör sina varannan vecka pendling till göteborg som värsta skillsmässobarnet :/