Tuesday, September 23, 2008

Datorn påväg

Vet inte om det är mitt eviga tjatande (ringde som lovat varje dag), men nu ska datorn vara lagad och skickad.
Den skickades idag, så det finns ju chans jag får den imorgon, men då måste posten ge mig en "lapp" snabbt, så får chansa på Torsdag annars. Dock är Torsdag det senaste...

Av mitt lilla korta samtal idag fick jag reda på att mitt "RAM minne" var sönder. Säger inte mig så mkt och jag får läsa felbeskrivningen sen.
Men av det lilla jag fick fram vid en snabb "googling" så kunde eviga krascher och "blue screens" vara ett tecken på minne fel...
Detta var det jag hade i en oändlighet, så låt oss hoppas att felet var så här enkelt och att det kommer fungera när jag får datorn :)

5 comments:

Anonymous said...

Får du problem i fortsatta framtiden så säg till på min blogg så kanske jag kan hjälpa dig. Om du vill förstås :).

Johanna said...

Jag bryter samman av "ironi". Fick ännu ett mail av komplett idag. De skickar datorn först idag... Och de kan ej svara för vad det förra mailet handlade om eller vad personen jag talade med i Tisdags sa.. haha

Tack det var snällt :)

Johanna said...

@Optical, klickade på ditt namn men hamnade inte i en blogg.... Hittade ett lite äldre inlägg med samma namn som Länkades till en blogg... "samma person" Eller heter 2 personer/läsare här "optical" , hehe :)

Anonymous said...

Samma person :D

Lite sorgligt dålig support dom har verkar det som, men det har du ju fått din beskyrda del av.

Anonymous said...

lart mycket